Tuesday, December 27, 2005

berangin

tak kenal maka tak cennta..

adela..seorang makcik tua berjumpa seorang doktor dan bertanya,

"Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu berangin, tapi
ianya tak pernah menganggu saya...kentut saya tak pernah berbau, dan
senyap. Jadi saya selalu kentut.

Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari makcik tua itu...,
dan makcik tua itu berkata, "Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak
20 kali ketika berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab
kentut saya tidak berbau dan senyap."

Doktor itu menjawab, "Ok, sekarang ambil pil ini dan datang jumpa
Saya minggu depan."

Seminggu selepas itu, makcik tua itu kembali.

"Tuan Doktor," panggil makcik tua tu sambil marah-marah,
"Saya tak tau pil apa yang yang doktor beri pada saya,
tapi sekarang kentut saya...walaupun masih senyap...
tapi baunya sangat busuk."

Doktor itu membalas, "Bagus!!! kita sudah mengubati hidung makcik
yang tersumbat , sekarang mari saya periksa telinga makcik plak..."

p/s~ moral .. jgn selalu ingat kita sempurna sangat...hahaaha

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kah kah kah...
buat org sakit perut melelh air mata toll laaaa...
doktor spital mana nih?? telented doktor KOTA N9 jek :)

Tue Dec 27, 06:13:00 PM  

Post a Comment

<< Home